آموزش ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل d148w

ظرفشویی 148 samsung

آموزش ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل d148w، در ابتدا این مدل ماشین ظرفشویی را معرفی می نماییم. ماشین ظرفشویی 148 ساخت کشور فرانسه و از اولین ماشین ظرفشویی تولید شرکت سامسونگ می باشد.

این ظرفشویی از لحاظ کیفیت یکی از بهترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار می باشد. سن تقریبی این مدل در ایران حدود 15 سال می باشد.

ما در این بخش در اولین مرحله طرز استفاده  آن را برای شما توضیح می دهیم .

مراحل نصب ظرفشویی 148

مراحل نصب ظرفشویی 148را به صورت جز به جز توضیح می دهیم.

  • تراز کردن ماشین ظرفشویی ارتفاع چهار پایه را با استفاده از اچار طوری تنظیم کنید که شیب کمتر از 1 سانتی متر باشد.

تراز کردن ظرفشویی

  • ورودی آب ماشین ظرفشویی باید دارای شرایط فوق باشد.طول لوله: حداکثر 1.5 متر و دبی خروج آب : حداقل 10 لیتر در دقیقه باشد. فشار آب بین 1 تا 10 bar باید باشد. و هرگز شیر ورودی را به آب گرم متصل نکنید.
  • شلنگ تخلیه باید بین ظول 1.5 تا 3 متر باشد. ظول بیشتر باعث خرابی پمپ تخلیه دستگاه می شود. شلنگ تخلیه باید دارای سوراخ تخلیه مجزا باشد.

خروجی آب ظرفشویی

 

  • تنظیم کارخانه مربوط به سختی آب لوله کشی بین 40 تا 55 درجه فارنهایت (یا درجه TH) است.
    در صورت که عدد سختی پیش فرض با سختی آب منظقه شما متفاوت بود.برای این منظور از نوار تست همراه دستگاه استفاده نمایید و پس از قرار دادن نوار درون مایع و تغییر رنگ مطابق جدول زیز عمل نمایید.
  • واکتکس در ماشین ظرفشویی
مطلب پیشنهادی کارشناس شهر ظرفشویی مطالعه فرمایید:  تعویض لاستیک ماشین ظرفشویی

شارژ نمک و جلادهنده ظرفشویی سامسونگ

  • پر کردن مخزن نمک:  مخزن نمک (با استفاده از قیف ارائه شده) را با  نمک مخصوص پر کنید و نمک احیا کننده ماشین ظرفشویی تا لبه مخزن پر نمایید سپس دانه های نمک افتاده در لگنچه را بردارید زیرا باعث زنگ زدگی دستگاه می شود.

شارژ نمک ظرفشویی

  • پر کردن مخزن با مایع جلادهنده
    هر  چند  شستشو  مخزن واقع در درب داخلی را پر کنید. الارم و چراغ  کمبود محصول روی نوار ظاهر می شود و دئر صورت کمبود نمک ماشین ظرفشویی دو فلش در هم روشن می گردد.
  • تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی
    فیلتر با تصفیه آب ورودی به پمپ تخلیه و جت پمپ مانع ورود اشغال بزرگ می گردد.
    چهار قسمت فیلتر که باید تمیز گردد:
    • استوانه داخلی با چرخش 1.4 دور باز و خارج نمایید.
    • یک فیلتر اصلی از فولاد ضد زنگ
    • یک میکرو فیلتر از نایلون یا فولاد ضد زنگ

شستشو فیلتر ظرفشویی

دستور عمل استفاده از ماشین ظرفشویی d148

دستور عمل استفاده از ماشین ظرفشویی d148، و آموزش ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل d148w ما در این بخش نحوه استفاده از این دستگاه را به صورت کامل به شما آموزش می دهیم.

برنامه های ظرفشویی سامسونگ

  • برنامه PREWASH به برنامه میوه شور یا پیش شستشو معروف است این برنامه دارای زمان حدود 15 دقیقه می باشد و دارای مصرف اب حدودی 4.5 لیتر و مصرف انرژی 0.02 کیلو وات می باشد.این برانامه مناسب شستشو ظروف با مواد شوینده نمی باشد، و دمای آب در این برنامه بسیار پایین می باشد.
  • برنامه delicate  این برنامه برای شستشو ظروف حساس مناسب و با کثیفی کم قابل استفاده می باشد.دارای شستشو با دمای آب 40 درجه سانتیگراد و قابلیت آب کشی و خشک کن را دارا می باشد. زمان برنامه در حدود 60 تا 75 دقیقه می باشد.مصرف آب این برنامه در حدود 16 لیتر می باشد، و مصرف برق 0.96 کیلو وات می باشد.
  • برنامه QUICK به این برنامه شستشو در 30 دقیقه گفته می شود.این برنامه برای ظروف کم و کثیفی بسیار پایین طراحی شده است.زمان شستشو در حدود 30 دقیقه و مصرف آب در این برنامه در حدود 11 لیتر می باشد.مصرف برق در این برنامه 0.8 کیلو وات می باشد.طرز استفاده از ظرفشویی سامسونگ 148
  • برنامه های ظرفشویی 148 سامسونگ

  • ECO برنامه اقتصادی برای شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.زمان شستشو در این برنامه 160 تا 165 دقیقه می باشد. مصرف آب در این برنامه بین 16 تا 18 لیتر در طول شستشو می باشد.مصرف انرژی ئر این برنامه 1 تا 1.3 کیلو وات می باشد و برنامه برای شستشو با برق کم و مدت زمان بالا می باشد.
  • NORMAL برنامه شستشو بهترین حالت ممکن در ماشین ظرفشویی سامسونگ و زمان شستشو در این برنامه در حدود 60 دقیقه می باشد.مصرف آب  حدود 16 لیتر در کل برنامه و مصرف انرژی در حدود 1.3 کیلو وات بر ساعت می باشد.برای شستشو کلیه ظروف مناسب می باشد.
مطلب پیشنهادی کارشناس شهر ظرفشویی مطالعه فرمایید:  ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ
استفاده از ژل ظرفشویی
نحوه استفاده از ژل
  • AUTO این برنامه از سنسور کثیفی برای طول مدت شستشو استفاده می کند. این برنامه مناسب همه ماشین ظرفشویی و کلیه ظروف می باشد  دارای برنامه PREWASH و ابکشی و خشک کن می باشد. در کل بهترین برنامه شستشو با زمان 100 تا 130 دقیقه و مصرف آب 17 تا 21 لیتر می باشد. زمان شستشو به کمک سنسور کثیفی تعیین می گردد.مصرف انرژی در حدود 1.4 تا 1.6 کیلو وات می باشد.
  • entensive  این برنامه قوی ترین برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. زمان شستشو 120 تا 140 دقیقه و دمای آب در این برنامه 60 تا 75 درجه سانتی گراد می باشد و مصرف آب در این برنامه در حدود 17 تا 19 Lمی باشد.
مطلب پیشنهادی کارشناس شهر ظرفشویی مطالعه فرمایید:  ارور ماشین ظرفشویی بکو

فیلم آموزشی ما را دنبال کنید

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل d148w

ما دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی سامسونگ مئل d148w را برای شما قرار داده ایم با کلیک بر روی گزینه زیر میتوانید آن را مشاهده نمایید.

دفترچه 148

مطالب پیشنهادی:

خطا ظرفشویی الجی و نحوه رفع آن

آموزش ماشین ظرفشویی xd برند الجی به همراه فیلم آموزشی

نحوه استفاده از ظرفشویی الجی سری 425-325-512

ارور ظرفشویی سامسونگ به همراه فیلم آموزشی

لاستیک ظرفشویی دایرکت درایو الجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین