درباره ما

رزومه كاري شركت شهر ظرفشویی

 تاريخچه :

شركت شهر ظرفشویی با بيش از يك دهه سابقه در عرصه تعمیرات لوازم خانگی و تولید و واردات قطعات ماشین ظرفشویی، افتخار آن را دارد كه از تخصص نيروهاي توانمند داخلي در پيشبرد اهداف صنعت كشور به نحو بسيار مطلوبي استفاده نمايد. 

اين شركت كه سالها محصولات خود را با نام تجاري شهر ظرفشویی به بازار عرضه مي داشت.

از سال 1393 با نام تجاري dishwasher city و با تحول گسترده در تكنيك هاي توليد با سرعت و قدرت روز افزون به حركت خود در عرصه صنعت ادامه مي دهد.

حوزه فعاليت فرآيند طراحي و توليد قطعات و واردات قطعات و تعمیرات توسط متخصصين مجرب و كارآزموده با استفاده از تجهيزات پيشرفته صورت مي پذيرد.

هدف شهر ظرفشویی از ايجاد تحول گسترده و دقت بسيار بالا در فرآيند طراحي و توليد، بهبود كيفيت و افزايش عمر محصولات مي باشد.

ازجمله محصولات توليد شده توسط شركت شهر ظرفشویی مي توان به قطعات در فروشگاه اشاره نمود.

لازم به ذكر است طراحي و توليد اين محصول در حال حاضر به دليل داشتن تكنيك هاي پيچيده در فرآيند توليد، انحصاري مي باشد.

امروزه محصولات اين شركت علاوه بر تهران، در نمايندگي هاي خوزستان، بوشهر، مرکزی ،گیلان،آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل،یزد ،خراسان رضوی،و اصفهان نيز ارايه مي گردد. همچنين كيفيت بالاو ارايه ضمانت مطمئن و خدمات منحصر به فرد سبب شده است تا محصولات شهر ظرفشویی به آنسوي مرزهاي پر افتخار كشورمان نيز راه يابد و به كشورهايي چون عراق و افغانستان نيز صادر شود.

مزيت هاي شهر ظرفشویی

طراحي منحصر به فرد :

از آنجا كه تمركز اصلي شهرظرفشویی بر روي طراحي و توليد انواع قطعات ظرفشویی است، متخصصين اين شركت با رويكردي منحصر به فرد، تمام قطعات را متناسب با نوع دستگاه، نوع استفاده و شرايط زماني و مكاني دستگاه طراحي و توليد مي نمايند.

اين موضوع سبب شده است كه بازدهي محصولات بالا رفته و از هدر رفت و اتلاف انرژي نيز به ميزان قابل توجهي جلوگيري شود.

كيفيت بالا :

دقت فراوان و حضور متخصصين مجرب در فرآيند توليد سبب شده است تا محصوالت اين شركت در بالاترين كيفيت ممكن توليد شده و در اختيار بخش صنعت قرار گيرد.

 ارايه ضمانت مطمئن:

اطمينان از كيفيت بسيار بالاي محصولات، و تلاش براي جلب رضايت و آرامش فكري مشتريان، شهر ظرفشویی را متعهد ساخته است كه تمامي محصولات خود را با  ضمانت تعويض بي قيد و شرط و خدمات پس از فروش ارائه نمايد.

قيمت مناسب:

يكي ديگر از مهمترين نتايج استفاده از شيوه هاي مطلوب در فرآيند طراحي و توليد محصولات، كاهش هزينه توليد و در نتيجه مناسب بودن قيمت نهايي محصول است. كيفيت بسيار بالا در كنار قيمت مناسب و ضمانت بي قيد و شرط تعويض، باعث شده است شهر ظرفشویی در رقابت با محصولات داخلي و خارجي پيشرو باشد.

از طریق شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین